wtorek, 11 marca 2014

Red Tree, Czerwone drzewo

Jeden z moich ulubionych obrazów. Wzór otrzymałem od Lidki (adzia1313) z blogu W tle... (dziękuje  jeszcze raz).
Wprowadziłem 2 modyfikacje: ograniczyłem się do 4 odcieni czerwonego z 6, co wg mnie nie odjęło drzewu polotu i zamieniłem białą kanwę na rzecz czarnej, która wydała mi się najodpowiedniejsza do wyeksponowania tego obrazu, a zarazem była dla mnie ambitnym wyzwaniem. Mimo wielu nieprzychylnych  opinii o czarnej kanwie polecam ją, a w moich materiałach zagości na dłużej.





Drzewo od samego początku było przeznaczone dla narzeczonej. Z tym, że na oprawienie i wręczenia doczekało się wiele czasu później, we Walentynki (: . Teraz wisi dumnie na ścianie.


6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ta tonacja kolorystyczna. Przepiękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały prezent :)
    Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny obrazek! Na czarnej kanwie wygląda bardzo elegancko :). Bardzo lubię takie czarne tło, ale rzeczywiście na czarnej tkaninie znacznie gorzej się haftuje, a jak ktoś ma kłopoty ze wzrokiem, to w ogóle jest masakra... ja niestety muszę sobie tej przyjemności odmawiać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW super!!, żeby nie powiedzieć, że niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki! Ten wzór zrobił na mnie takie same wrażenie, jak go pierwszy raz zobaczyłem. Musiałem go zdobyć;)

    OdpowiedzUsuń