wtorek, 1 lipca 2014

No nareszcie...!!!

No nareszcie i to z dwóch powodów!
Po pierwsze mogę Wam pokazać mój "tajemniczy" haft,  wspominałem o nim w kilku postach, a który wreszcie wyszedł na światło dzienne dzięki dzisiejszemu dniu, w którym  (po drugie no nareszcie) moja narzeczona OBRONIŁA SIĘ (!!!) jako Pani Magister ;)
Ile to ja się "natrułem się" by moja regularnie i z wyprzedzeniem pisała, to nie wie nikt (nawet ja sam).
Moje kibicowanie jej, nieraz przeradzało się w groźby i szantaże, które nieraz realizowałem nie widując się z nią. Wiem wredny jestem, ale inaczej nie mogłem wpłynąć na Marzenę ;) Tak przy okazji to chyba pierwszy raz Wam  mówię jak moja narzeczona ma na imię :PP
Dobrze, że ten dzień już za nami. Nie obyło się bez stresu i rzewnych łez, spowodowanych rozładowaniem napięcia i wybuchem radości po zakończonym egzaminie i ogłoszenie wyników.
Mnie oczywiście to nie dotyczyło bo ja twardy jestem ( mimo, że wyszywam ;PP).

Teraz przed nami obojga wspólny, ważniejszy egzamin z którego oceny końcowej tak szybko nie będzie.
Dziś uruchomiliśmy zegar, który odlicza dokładnie 2 miesiące do tej ważnej daty...

Na koniec nudnych wypocin zdjęcie owego haftu, który tak dzielnie siedział w ukryciu. Szału samo zdjęcie nie robi, podobnie jak haft, ale Ci z nas którzy robią sami podobne rzeczy dla bliskich wiedzą, że mają one większą wartość niż inne dobra materialne ;)


P.S Od kilku tygodni mam na tamborku jeden z fajnych haftów, ale mam kompletny brak weny twórczej, spowodowany " zmęczeniem materiału". Mam założenie skończyć do ślubu, może się uda. Trzymajcie kciuki;)

18 komentarzy:

  1. Gratulacje dla jeszcze narzeczonej, przyszłej żony, szanownej pani magister Marzenki:)
    Za dwa miesiące? To ja jestem jakaś zakręcona bo coś o sierpniu chyba czytałam w jednym z postów...hm.... Gratulacje po stokroć, i rzucam szantaz na haft- jakie brak weny???? hokus pokus! Działasz!!!! hi hi hi
    Papryczki sobie rosną pomalutku:) Ale są!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. .Hafcik cudowny,narzeczona szczęśliwa,tak jak i Ty XXXMen-ie.Przyłączam się do słów Marty,ale nie szantaż,tylko czary-mary na następne hafciki wypada rzucić.Miłego odpoczynku po stresującym czasie,który minął.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Pani magister!!! Tak, zdecydowanie pierwszy raz uzyles Jej imienia!!

    Sowka jest sliczna, a to co jest od serca cieszy najbardziej niezaleznie od tego co to jest!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny hafcik - zabawny, ale z przesłaniem. Najważniejsze jednak, że podarowany od serca :) Wiem co Twoja narzeczona przechodziła, bo sama pisałam trzy prace (a w zasadzie 6 bo i mężowi dwa razy i raz szwagierce) i broniłam trzech tytułów ;p. Niemniej Marzenie(, która anonimową być przestała i dobrze ;D ) serdecznie gratuluję! W ramach odstresowania, zanim ponownie zestresujesz się ślubem zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również przyłączam się do gratulacji!!!! Pani magister to jest coś :) Hafcik na temat i bardzo uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję narzeczonej, dla mnie motywatorem była siostra, też cały czas mi truła, ale się obroniłam dzięki niej, właśnie i jestem wdzięczna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje należą się Wam obojgu. Dla Marzeny za obronę pracy a dla Ciebie, że wytrzymałeś humorki przyszłej pani magister. Wiem co mówię, bo pamiętam pisanie pracy przez mojego męża. Za cztery lata syn będzie pisać. Haft uroczy i bardzo na temat.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki dla połówki :) Fajny prezencik! Czekam na liska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla narzeczonej, a sówka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla narzeczonej! Fajna niespodzianka!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla Marzeny; piękny prezent :)
    Pozdrawiam Was oboje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla narzeczonej! Hafcik jest przesłodki.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla Pani Magister :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla narzeczonej. Mozesz być z niej dumny :) A hafcik w prezencie piekny bo serce w nie włożyłeś :)
    A co do braku weny - posyłam kopniaka motywacyjnego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla Marzeny. Fajny prezent jej wyhaftowałeś :) Też przesyłam kopniaka motywacyjnego i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje :) prezent swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla Marzenki i powiem Ci że hafcik jest świetny baaaardzo mi się podoba :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super sówka :), zajżałaś tu przez przypadek i podoba mi się ogromnie co tworzysz. Spotyka się mało męższczyzn , którzy haftują ( mój synek ostatnio polubił wyszywanie )
    Pozdrawiam
    Ps. Jesteś ze Starogardu , a ja z Borzechowa

    OdpowiedzUsuń