wtorek, 3 czerwca 2014

Poszukiwania

Oj Oskar, co Cię podkusiło do przeglądania dziś internetu...?

Przeglądanie neta w poszukiwaniu ciekawych wzorów to zajęcie ciekawe, lecz żmudne i czasochłonne, nie rzadko frustrujące, z powodu braku wzorów które nam się spodobały . Tym razem było nie inaczej... ;/

Mam prośbę do Was. Jakby ktoś natknął się na jakiś z wzorów poniżej będę zobowiązany i postaram się odwdzięczyć ;)


Wiadomo z jakiej serii...


Ten z kolei potwierdza stereotyp poruszony przy okazji publikacji Borówki :P




No i ostatni, może z lekka odbiega od Borówki, ale dla mnie idealny do serii ;)


4 komentarze:

  1. Pinterest są wszystkie:) ew. liveinternet :)
    Ostatni jest też na chomiku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie ten ostatni to ja też chce ! jak znajdziesz to sie ładnie usmiecham.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarownica i elfki cudo! Życzę powodzenia w szukaniu i jestem ciekawa efektu :) A jak tam zaproszenia ślubne? Hafty widziałam, a oprawa już gotowa?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten ostatni gdzieś chyba mam :-) Muszę poszukać :-)

    OdpowiedzUsuń