wtorek, 18 czerwca 2019

Come back

hej, nie było mnie tu ponad 3 lata. Trzy lata od ostatniego wyszywania! Wprawdzie zacząłem dawno temu coś, ale potem zaniechałem projektu i odłożyłem go do szafy, gdzie przewalał się z kąta w kąt.
I tak było do kwietnia tego roku. Znudzony ciągłym oglądaniem seriali na Netflixie i wkurzony tym że dawny projekt co chwilę przeszkadza mi w szafie, postanowiłem go dokończyć.

I tak prawie 3 lata od postawienia pierwszego krzyżyka w maju dokończyłem drugą elficzkę z serii.
Ogólnie nie miałem zamiaru wznawiać bloga dla tego jednego haftu, opublikowałem go tylko na drugim blogu- kolektywie poświęconym haftom o tematyce elfów, gnomów i innej wszelakiej maści baśniowych stworzeń (http://celticfaeries-stitch.blogspot.com), ale ten haft zmobilizował mnie do...powrotu do wyszywania! ;)
Tak więc może reaktywuje bloga jak będę miał czym się chwalić ;)

a oto druga elficzka!



1 komentarz: