czwartek, 14 stycznia 2016

Haft na Dobranoc i wielki fart

Ledwo upłynęło kilka dni nowego roku, a ja o dziwo publikuję już nowy haft!! Tak jak w zeszłym roku słabo to u mnie wyglądało, tak w tym mam ambitne plany, tym bardziej że miałem dziś farta (o tym zaraz :)).

Haft którym się zaraz pochwalę, chciałem już dawno wyszyć, miałem wszystkie kolory itp, ale jak zwykle brakowało weny, aż do końca grudnia gdy się za niego zabrałem i tak z małymi przerwami skończyłem równo w swoje urodziny, które obchodziłem dwa dni temu :P. Obrazek ma już swoje miejsce na ścianie zaraz przy naszym łóżku, stąd taka nazwa posta związana również z tematem tego haftu :).

Oto kolejny haft z którego jestem dumny :)







Jakoś nie mogę opuścić tematycznie magicznej krainy Neocraftu. Ciągle przeszukuję tysiące zdjęć i stron w poszukiwaniu nowych, ciekawych wyzwań. Często odchorowuję to rozczarowaniem, gdy już coś znajdę, to bez schematu itp;/  
Jednak jak mówi przysłowie "kto szuka ten znajdzie", więc dziś szukałem i miałem mega farta!! Znalazłem kilka nowych i starych schematów w/w firmy, 90% mocno wyraźnych, a reszta dla zaciętego maniaka też się nada:) Po długich poszukiwaniach znalazłem dziś drugi z serii obrazek o borówkach:


Na bank trafi na tamborek, uporam się szybko z jedną metryczką, którą zrobię na chrzest w prezencie, i zaraz zaczynam. To prosty i szybki haft, więc by później się nie nudzić i marnować czasu na szukania, podejmę spore wyzwanie. Haft chyba nowy ( zauważyłem go 2 dni temu), a dziś wpadł mi w łapska w bardzo dobrej jakości :))))) Jakby co trzymajcie kciuki, bo sama legenda ma chyba ze 4 strony...

W tym poście z lekka się rozpisałem, ale co tam i tak już kończę :). Przy okazji publikacji innych prac będę miał sprawę do innych maniaków Neocraftu, ale to w niedalekiej przyszłości. Pozdrawiam :)


14 komentarzy:

  1. Po pierwsze: najlepsze życzenia urodzinowe dla Ciebie! Spełniania marzeń, również tych hafciarskich :)
    Po drugie: świetny haft, w sam raz do sypialni ;)
    Po trzecie; świetny jest ten wzór z krukiem...nie widziałam go jeszcze nigdzie...czekam na Twoja wersję :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu idealny haft do sypialni!
    Wszystkiego dobrego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  3. Same bardzo dobre wybory :D Księżycowy haft śliczny, ta elfka jest rozkoszna :) Powodzenia w haftowaniu kruka i oczywiście sto lat z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością na Twojego kruka, a księżycowy hafcik uroczy :) Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat dla Ciebie!!! I chwal sie postępami.

    OdpowiedzUsuń
  6. No to po pierwsze - wszystkiego najlepszego ;) po drugie haft boski, a po trzecie plany ciekawe, już się nie mogę doczekać efektów pracy nad nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 100 lat!i wielu tak fartownych dni. Naprawdę wszystkiego najlepszego! Księżyc i mi od dawna się podoba i jak się uda to mam w planach go wyszyć. Domyślam się, że musi super wyglądać na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego naj, naj :)
    śliczne hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alez piękny hafcik zdobi Waszą ścianę nad łóżkiem.Życzę dalszych sukcesów;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny ten księżyc! Bardzo ładnie się prezentuje na tym niebieskim materiale :) Powodzenia w krzyżykowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za wszystkie życzenia i miłe słowa odnośnie haftu jak i bloga. Co do wyzwania to będzie mega wyzwanie, co okazało się po przestudiowaniu legendy...ale materiały już jadą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny ksiezycowy haft,bardzo przykuwajacy moje oko :)
    Wszystkiego dobrego :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny haft. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie: http://hafciarkablog.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW! Szczena mi opadła. Bombowy ten haft! :-)

    OdpowiedzUsuń